niedziela, 23 marca 2014

#3 Tutorial: Spódniczka

Z tej strony Shelter. Pokażę Wam jak narysowałam pewną spódniczkę. Chcę to pokazać, ponieważ wielu osobom się spodobała. Nie będę opisywała wszystkiego co robiłam, bo zobaczycie to na gifie. Napiszę jakich narzędzi użyłam oraz o kryciu warstw.

Użyłam tych narzędzi. W poprzednich notkach znajdziecie o nich więcej informacji. 
Brush Tool [B]
Smudge Tool [R]

Jeżeli posiadacie tablety graficzne oto ustawienia pędzla :) 

Spódniczka krok po kroku. Jak widać jest to łatwiejsze niż myślicie. Pokazałam to w przybliżeniu, aby było widać wszystko wyraźnie.

Na początku stworzyłam kształt. Następnie narysowałam pewien zarys. Powoli zaczęłam dodawać cienie pamiętając o marszczeniach. Cieniowałam dwoma kolorami czarnym i białym. Przy kolorze czarnym krycie warstw ustawiałam na 'Soft Light' inaczej 'Łagodne Światło' od 30-50% lub więcej. Bawiłam się również ich kryciem. Kolor biały miałam jako normalne krycie od 5-15%. Możecie też ustawić krycie pędzla, ale ja jednak wolę pozostać przy warstwach(nawyk). Cienie wygładzałam naszym paluszkiem, dzięki niemu mamy lepszy efekt. Pamiętałam o takich elementach jak zamki i cienie na nich. Nie bójcie się cieniowania! To nie jest aż tak straszne :) 

Na koniec pokażę wam jak ustawiałam warstwy.

 Mam nadzieję, że chociaż troszeczkę Wam pomogłam. Spódniczka nie zachwyca, ale chociaż coś. Jak wcześniej wspominałyśmy to amatorska grafika. Wybaczcie zajakiekolwiek powtórzenia i błędy, bardzo się spieszyłam :(

Przypominamy o wysyłaniu swoich aktualnych projektów w komentarzach lub na maila: designguidemss@gmail.com . Prosimy o przesyłanie ponieważ chcemy mieć wgląd w wasze postępy :)



3 komentarze:

@GT - Tyler